ابولفضلابولفضل، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

پيشي ملوس مامان

هفته هاي آخر انتظار...

1391/2/6 17:21
نویسنده : مامان فاطمه
287 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام پيشي كوچولوي مامان..niniweblog.com

 حسابي جات تنگ شده niniweblog.com
 گاهي حس ميكنم داري با تكونات غرغر ميكني قربون اون بدن نازت برمjaascripniniweblog.comt
فقط 20 روز ديگه مونده تا لحظه ديدار. تحمل كن ماماني..niniweblog.comniniweblog.com
خدا ميدونه اين روزا چقدر استرس دارم متفکر
البته يه كمي هم بداخلاق و بهونه گيرشدم
پاهاي ورقلمبيده و يه شكم گنده كه تو قهقهه
فندق كوچولو هرلحظه يه جاشو بالاو پايين ميكنيniniweblog.comکلافه
وبابايي قربون صدقت ميره ... گاهي بهت حسوديم ميشه كه نيومده جاي منو تو دل بابايي گرفتي ..قهروقتي هم كه اعتراض ميكنم ميگه من دارم گولش ميزنم اصل تويي.niniweblog.com
تواين چند روز بيشتر ازهروقت ديگه اي به حركاتت تو دلم نگاه ميكنم چون وقتي به دنيا بياي
 دلم براي اين سكسكه ها و لگد زدنات تنگ ميشه..ابله
حس قشنگ مادر و پدر بودن داره كم كم پررنگ ميشه  اما من
تا نبينمت و بغلت نكنم باورم نميشه مادر شدم
البته مسئوليت خيلي سنگينيه تربيت يه فرزند و تحويلش به جامعه
 اميدوارم موفق بشمniniweblog.com
 قول ميدم واست بهترين مامان دنيا بشم... قول ..قول...بامن حرف نزن

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)