ابولفضلابولفضل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

پيشي ملوس مامان

آعاز بهار زندگی

1391/2/25 14:16
نویسنده : مامان فاطمه
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل بهاری ما سلام به پیشی  کوچولومون

انتظار نه ماهه دیگر به پایان رسیده وزمان وصل درحال آغاز است

ابوالفضل جان نانازم ،من عمه اکرم هستم کسی که نه ماه انتظار روی ماه تو رو داره کسی که امروز لحظه شماری فردا رو می کنه تا تو رو ببینه

فردا ساعت 6 صبح مامان فاطمه میره بیمارستان بستری شه آخه زمان اون رسیده که تو  به دنیا بیای شاید همین فردا بشه روی ماهتو دید ولی اگر فردا نشه پس فردا حتما میشه ببینیمت

عمه جان من یکشنبه امتحان ترم مبانی دارم واز دیروز به کوب دارم میخونم تا وقتی به دنیااومدی فقط پیش تو باشم

تودرباره خونه جدید مون خبرداری چون تلفن نداشت وسرمامان فاطمه شلوغ بود نتونست برات مطلب بنویسه اما تورو عاشقونه دوست داره بابا مرتضی و دوتا باباجونا ودوتا مامان جونا ودایی ها وعموت همه عاشقت هستن وچشم به راه تولد تو

ابوالفضل من الهی قربونت برم جگرعمه زمانی که به شکم مامانت لگد میزدی می دیدم اما هروفت دستمو رو شکم مامانت میزاشتم و با مامان فاطمه نازت می کردیم که لگد بزنی نمیزدی واما وقتی  میرفتیم سرکارامون شروع میکردی  به لگد زدن آخه پسرمون شیطونه وهمه رو دست مینداخت

اما بذار به دنیا بیایی منم یه بوس آبدار از لوپای توپولت می گیرم

مواظب خودت باش و زیاد هم جیش نکنی

بوس بوس بوس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)