ابولفضلابولفضل، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پيشي ملوس مامان

هفته 36 بارداری

1391/2/7 15:11
نویسنده : مامان فاطمه
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم.Shukhi.Com

من و بابایی این روزا سر از پا نمیشناسیم و آخر هر شب یه روز از روزای باقی مونده کم می کنیم،اون لحظه برق تو چشمامون غیر قابل توصیفه. آخه این به شوق دیدن تک ستاره ی قلبمون ابولفضله..قلبShukhi.Com

امروز صبح بابایی می گفت اگه من صبحها لبخند بسرم رو ببینم دیگه دلم نمی یاد برم سر کارقهقهه باباییه دیگه.... . عاشق همین کاراشمچشمک.

 آخبابایی این روزا درگیر کارای خونه و تعمیرشه.. طفلی حسابی خسته میشه.niniweblog.com. آخه قراره هفته آینده بریم یه خونه جدید که انشالله شما اونجا قدم نازتو میذاری..niniweblog.com

 این روزای آخر دیگه از ساعت ٤ - ٥ صبح که بیدار می شم خوابم نمی بره تا بابایی هم بیدار بشه و بره سر کار. بعدش اگه خوابم بیاد ١ -٢ ساعتی می خوابم در غیر اینصورت به همون خواب بعد از ظهر اکتفا می کنم.niniweblog.com

به زودی میبینمت مامانی عسلم. دوستت دارم پسرمShukhi.Com همش تو رو تو ذهنم تصور می کنم که داری بازی می کنی. واااااااااااااااای خدای من خیلی بامزه ای شیرینم.Shukhi.Com Shukhi.ComShukhi.ComShukhi.Com

Shukhi.Com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)